loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 14655 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (19)

مصاحبه اختصاصی مدیر ای ار بکس با فرزانه پورمحمد ,همسر رضا پیشرو

http://s1.picofile.com/file/7499946127/irbax_ir_0022.jpg

 

سوال - سلام ,یکم در مورده خودتون بگین(سال تولد-تحصیلات-علایق و ...)

جواب - سلام ,من متولد 21 مهر 1365 هستم. به موسیقی , مخصوصا رپ علاقه ی خاصی دارم و همینطور به سینما.

 

سوال - چه جوری با رضا اشنا شدین؟ قبلش رضا رو می شناختین؟

جواب -قبل از اشناییمون , بله می شناختم و خیلی کاراشو دوست داشتم. از طریقه یکی از دوستای من با هم اشنا شدیم.سال 85 بود.

 

سوال - پدر و مادرتون با اینکه رضا یه هنرمند زیر زمینیه مشکلی نداشتن؟

جواب -اصلا خیلی هم دوستش دارن. هم خودش رو و هم کاراشو و بهش احترام میزارن

 

سوال - ا ز شب خواستگاریتون تعریف می کنید؟

جواب -شب خواستگاریمون؟ مثل همه ی شب های خواستگاری با این تفاوت که ما کاملا با همه ی اخلاقیات هم اشنا بودیم. حدود یک سال و نیم بعد از اشناییمون رضا اومد خواستگاری. معمولا باید بزرگترا صحبت کنن تو این مراسم ولی اون شب کل مراسم دست رضا بوود و اجازه نمی داد کسی حرف بزنه. می گفت خواستگاریه منه , پس من باید حرف بزنم. هیچکس نباید از طرف من صحبت کنه .همینش باعث شد خانواده ی من از استقلالش و سنت شکنیش خوششون بیاد.

 

سوال - همسر رضا پیشرو بودن چه حسی داره؟

جواب - خب حسه خیلی خوبی داره ,مگه میشه بد باشه؟

 

سوال - از کدوم یکی از کارهای رضا بیشتر خوشتون میاد؟

جواب - من عاشقه اهنگه سکوتم ,البته همه ی اهنگ های رضا رو دوست دارم.

 

سوال - یه خاطره ی جالب از زندگی مشترکتون با رضا ؟

جواب - خاطره که تمام لحظه هایی که با رضا هستم خاطره انگیز و جالبه برام. الان خیلی حضور ذهن ندارم ولی اگه یادم اومد حتما بهتون میگم.

 

سوال - به صورت کلی نظرتون در مورد رپ فارسی چیه؟

جواب - به نظر من رپ ایران خیلی داره پیشرفت می کنه. امیدوارم خیلی زوود با زحماتی که بچه ها می کشن ,جهانی بشه.

 

سوال - بین رپر های ایرانی کارهای کی رو دوست دارین؟

جواب - خب چند نفر هستن که من کارهاشون رو دوست دارم , اسم چند نفر رو می تونم بگم؟

ادمین - اره

فرزانه - به جز رضا ,یاس و حسین(ابلیس) , بهرام رو واقعا دوست دارم .البته علی اوجم دوست دارم تو کارایی مثله سنت شکن.

 

سوال - خودتونم رپ خوندین تا حالا؟ علاقه ای به رپ خوندن دارین؟

جواب - من رپ نخوندم ولی دارم سبک(R&B) رو دنبال می کنم.یعنی دارم کار می کنم رو این سبک.

ادمین - پس باید منتظر اهنگتون باشیم؟

فرزانه - اره ,هر وقت که رضا کاره منو تایید کنه

 

سوال - نظرتون در مورد حواشی اخیر با زد بازی چیه؟

جواب - خب زدبازی به نظره من گروه خوبیه .کل کل هم یه جورایی نمکه رپه دیگه. اگه کل کل و دیس و دیس بازی نباشه یه جورایی رپ توانشو از دست میده. به نظر من باید کل کل و دیس بازی باشه تو رپ. من حرف خاصی راجع به این مسئله ندارم فقط میتونم بگم رضا فوق العادست

 

سوال - چه اینده ای برای رپ می بینید؟

جواب - به امید خدا اینده ی رپ خیلی روشنه ,البته اگه بچه ها هم دیگرو حمایت کنن!

 

سوال - گفتین به سینما علاقه دارین ,بازیگران و فیلم های مورد علاقتون ( ایرانی و خارجی )؟

جواب - حامد بهداد تو ایران یکی از بازیگرای مورده علاقه ی منه و تو خانوم ها مهتاب کرامتی. فیلمه ایرانیه مورد علاقه ی من فیلم زندگیه خصوصی بوود که اجازه ی اکران نداشت ولی فوق العاده بود. بازیگرا های خارجی جانی دپ خیلی به نظرم دوست داشتنیه و فیلم خارجیه مورد علاقم فیلم bloew هست که جانی دپ بازی کرده بوود .البته عاشقه انیمیشنم.

 

سوال - نظرت در مورد این جمله چیه -> ساسی مانکن : من نگران وضع موسیقی ایرانی هستم !!

جواب - شما چی فکر می کنید؟ البته حق داره جو موسیقیه ایران خیلی ضد خالطور شده ,نگرانشون کرده خب

 

سوال - 10 میلیارد پول داشتی چی کار میکردی؟

جواب - خیلی کارا می خواین 10 میلیاردو الان بدین؟خنده

 

سوال - در مورد البوم جدید رضاپیشرو ,دوران طلایی یکم توضیح بدین.

جواب - دوران طلایی البومیه که رضا 4 سال واقعا داره براش زحمت می کشه با تمام سختی ها و محدودیت ها این البوم رو به اینجا رسونده. بین 10 تا 14 تا ترک داره .سبکش واقعا متفاوته .سبک های جدید و قدیم رضا, که تا حالا ازش نشنیدین , تلفیق شدن که فوق العادست. مهمون های خیلی خوبی تو این البوم هستن مثله منوچهره ولی زاده دوبلور صدا و سیما, عرفان پایدار , امیر تتلو و مهمونهای عزیز دیگه. حمایت از هنرمندایه زیر زمینیه ایران کاریه که رضا برای اولین بار داره تو ایران جا میندازه. امیدوارم که از این حرکت حمایت بشه.

 

سوال - چرا خرید انلاین از طریق درگاه های بانک ها رو فعال نمی کنید؟

جواب - اتفاقا رضا اقدام کرده برای این کار تو همین چند روز خرید انلاین هم فعال میشه.

 

سوال - سخنی با طرفداراتون و کاربرای سایت ای ار بکس

جواب - لفظ طرفدار رو که اصلا دوست ندارم .اینا همه حامیای رضا هستن که به منم خیلی لطف داشتن . همیشه با انرژیه مثبتشون باعث شدن که رضا به کارش و اینده ی کاریش امیدورا تر بشه. ازشون خیلی خیلی ممنونم و از طرف خودم و رضا بهشون میگم که خیلی دوسشون داریم .فقط خرید دورانه طلایی یادشون نره.

 

ادمین - حرف اخر

فرزانه - از شما ممنونم برای این وقتی که به من دادین. برای همه ارزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم رپ فارسی جهانی بشه که شک ندارم میشه .بازم ممنون از شما

ادمین - ممنون از شما به خاطره وقت مصاحبه

منبع : irbax.ir

توجه مهم : این مصاحبه به صورت کاملا اختصاصی توسط ادمین سایت ای ار بکس (امیر) و برای سایت ای ار بکس صورت گرفته است , لذا کپی از این مطلب فقط با ذکر منبع به صورت بالا مجاز می باشد.

 

پایان

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عارف فنس در تاریخ 1392/08/27 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

میدونم که با رضا پیشرو خوشبختی

این نظر توسط عارف فنس در تاریخ 1392/08/27 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

رضا پیشرو خدای رپ

این نظر توسط عارف فنس در تاریخ 1392/08/27 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

رضا پیشرو برای من بهترین رپر هستی تو با هر کی میخونی اون اسمش جدیده چون رپ هیچکه جز تو گوش نمیدم سلام به شاه رپ و شاه تهران. عارف حیدری از بندرعباس

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/06/29 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

az reza khosham nmiad vali zanesho dost daramشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/06/27 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

دمه رضا و فرزانه گرمشکلک

این نظر توسط شیما در تاریخ 1392/06/15 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

مرسی

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/05/05 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

اصلا ازش خوشم نیومد چون که به زدبازی توهنین کرد فقط زدبازی هیدن سامان ام جیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Elena در تاریخ 1392/03/30 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

اصلا از زنش خوشم نیومد.....شکلکشکلک

این نظر توسط jishro در تاریخ 1392/02/31 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

shomai ke dos dari sitet mahbob besheo kholase tarafdar peida kone saitet.in kiye rafty mosahebe kardi? faghat kafi bod in mosahebe az azaye zed bazi bashe.onvaght adamaye to siteto mididi.ina ye mosht badbakht bicharan ke ba mazeratiye digaron poz midan.bayad berini to in rapesh.khopdet moghayese kon.mehrad koja jishro koja?
پاسخ : دوست عزیز
این مطلب را مدیر قبلی سایت گذاشته بودن
مدیریت این سایت دو ماه است در دست منه و من در حال پاک کردن پست های خلاف قوانین هستم

این نظر توسط ALIMOKTARI در تاریخ 1391/12/13 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

رضا وهمسرش خوب هستند


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 346
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 957
  • بازدید ماه : 12,742
  • بازدید سال : 106,188
  • بازدید کلی : 10,082,965
  • کدهای اختصاصی