loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 2045 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)
17460 981 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

ندا جناب

به نقل از وبگردي 20:30،تاکنون بیوگرافی بسیاری از چهره های تلویزیونی و سیاسی را تهیه و منتشر نموده که در برخی موارد از این مطالب در دیگر سایت ها و حتی نشریات داخلی استفاده شده است؛ از میان رسانه های ماهواره ای مسلما شبکه های اینترتایمنت (سرگرمی و …) مخاطبان بیشتری به خود اختصاص داده اند، اما آنچه که در چند سال اخیر یکی از شبکه های ماهواره ای «من وتو» را مورد توجه قرار داده عملکرد ضعیف رسانه های سنتی ماهواره بوده است که از این میان می توان به تلویزیون «حمید شب خیز» که به علت ورشکستگی مالی برنامه از لحاظ کیفی افت شدیدی داشته اشاره کرد و یا تلویزیون «علیرضا امیرقاسمی» …

 

تلویزیون من وتو با وجود سرمایه گذاری های دولتی انگلیس و نمایش چهره های جدید توانسته گوی سبقت را از دیگر شبکه های ماهواره ی برباید،این شبکه که در مجموع مخلوطی از شبکه های اینترتایمنت و سیاسی است توانست با پخش برنامه های جدید توجه مخاطبان ماهواره ی را به خود جلب کند اما در ادامه نتوانست به مانند گذشته به پخش برنامه ها طبق روال گذشته ادامه دهد.
nedajenab 8 225x300 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

مجری من و تو

nedajenab 9 199x300 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

ندا جناب مجری برنامه من و تو

nedajenab 3 300x276 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

ندا جناب

 

986 300x225 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

ندا جناب

 
06fvglfw2657ne9o40d5 244x300 ندا جناب مجری تلویزیون من وتو کیست؟

ندا جناب

 ندا جناب اصالتا متولد تهران است ولی در شهراصفهان دوران نوجوانی و جوانی خود را سپری کرده است،آنچنان که گفته می شود ندا جناب در ایران یک ازدواج ناموفق داشته و پس از آنکه از همسر خود جدا می شود به خارج از کشور مهاجرت می کند،دا دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق از دانشگاه نجف آباد است. او از سال 2005 در تلویزیون طپش کار خود را آغاز کرد ،وی پس از قطع همکاری با این تلویزیون کار خود رادر تلویزیون من وتو از سر گرفت.
ندا جناب در تلویزیون من وتو برنامه ای با عنوان «چرا که نه» را اجرا می کند،برنامه ای که حدود یک و سال اندی از تولید آن می گذرد ولی هنوز ادامه داشته و دلیل آن نیز کمبود برنامه در این تلویزیون و از طرفی پر کردن اوقات تلویزیون من وتو می باشد.
گفتنی است ندا جناب متولد سال 1361 می باشد.
اگر چه انتشار عکس مجریان تلویزیون های ماهواره ی در اینترنت توسط خود آنها امری غیرمعمول است ولی کارکنان و مجریان من وتو بیشتر از سایر مجریان شبکه های ماهواره ی عکس های خود را در فضای مجازی انتشار می کنند که اقدام مذکور یکی از راههای جلب مخاطب می باشد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,007
  • بازدید ماه : 13,792
  • بازدید سال : 107,238
  • بازدید کلی : 10,084,015
  • کدهای اختصاصی