loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 796 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و غمگین جدید

es joda اس ام اس های عاشقانه و احساسی جدید

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟
اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی ،
بعد برگرده بگه: مگه من ازت خواستم !
::
::
وقت خریدن لباسهای پاییزی دقت کنید ،
لباسهایی بخرید با جیب های بزرگ به اندازه ی دو دست ،
شاید همین پاییز عاشق شوید !
::
::
چرا هرچه خواب میبینم
تعبیر آن
تو نمیشود؟
راستی،
خواب من چپ است!
::
::

دروغ میگفتن که “ها” علامت جمع است ،
پس چرا وقتی تن + ها را جمع کردم ، خودم ماندم و خودم ؟

::
پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم
چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی
سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم
دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم
یک کلمه که از همه مهمتره : تو . . .
::
::
مادرم می گفت : دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند ،
نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم !
::
::
چگونه بفرستم “باورم” را برایت تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست
::
::

از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع میشود ،
نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدن ،
قلب ، چشم ، گوش ، مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف شده باشند
::
::
گرگ هم که باشی ، عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد و رسالت عشق این است ،
شدن آنچه نیستی !
::
::
آرزو میکنم زمانیکه دلم از قهر زمانه ، قطره قطره از چشمانم فرو میچکد ،
برای گریستن هرگز شانه هایت را کم نیاورم
::
::
این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .
::
::
پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی ،
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی
::
::
افسانه را رها کن، دوری دوستی کدام است ؟
فاصله هایند که دوستی را میبلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !
::
::
صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست ،
گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه!
::
::
سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی ،
او از نژاد جاده باشد و رفتنی ،
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم !
::
::
گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟
اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی
::
::
در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی،
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد، پس تا می شود عاشقانه زندگی کنیم
::
::
صدای گام های تو…
ضربان زندگی من است
با من راه بیا
هنوز تشنه ی زنده بودنم…
::
::
تو ای روحم ، عزیز دلنوازم / ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی ، من شرمسارم / صفای قلب پاکت را بنازم
::
::
دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !
::
::
عاشقی یعنی چند بار استخاره کنی و بد بیاد باز بگی:
استخاره اینطوری نیست حتما اشتباه میکنم…
::
::
ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع
::
::
عشق از من و نگاه تو تشکیل می شود ،
گاهی تمام من به تو تبدیل می شود . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 661
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 661
  • بازدید ماه : 13,118
  • بازدید سال : 86,990
  • بازدید کلی : 10,063,767
  • کدهای اختصاصی