loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 616 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

برروی سنگ سفیدی نشسته بودم وآمدنت را به انتظار میکشیدم وبادآمدنت را به گوشجان نواخت وتوآمدی پاهایم لرزیدوصورتم سرخ شدوآنگاه سیفون راکشیدم وتورا آب برد

این پیام جهت دیدن نام قشنگ من روی گوشی شماست وارزش دیگری ندارد

هول نشو! استخون که نیست اس ام اس اومده برات

«فقط یک بار به تو می‌گویم دوستت دارم» چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه!

خوشگلا رو دارن میگیرن ماکه فراری هستیم خوش بحالت کسی باهات کاری نداره!!

اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید

اگه دنباله یه آدم الافی بیا پایین . . . . . . . . تو که از اون الاف تری انقد اومدی پایین

امروز عکست رو توی روزنامه دیدم فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت خوب که نگاه کردم بالاش نوشته بود گمشده

اگر مجنون شوی تو؛ من لیلی نشوم اگر خسرو شوی تو؛ شیرین نشوم گر شوی سام تو؛ من نرگس نشوم یک بار، فقط یک بار تو آدم شو نامردم اگر که حوا نشوم.

میگن فردا ساعت ۴ خوشگل‌ها رو می‌گیرن تو رو خدا بیرون نرو نمی‌گیرنت ضایع می‌شی

سلام، اگه مسیج یا جوک جدید نداری، عکست رو بفرست بخندیم!

باغ گل رز با یه سبد ستاره میدم بهت ببر سر چهار راه بفروش سودشم نصف نصف

می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟ تو راحت باش!

تو که درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم

تو صحرای قلبم تو تنها شتری !

 

 

 

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

ای با صفا تو را میزنم صدا گر داشتی وفا اس ام اس میفرستادی گدا

وقتی وارد دلم شدی، احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد. ای فلفل!

۱ cc دوستت دارم ۱ قطره عاشقتم ۱ لیتر به فکرتم ۱ بشکه دروغ گفتم !

اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

میدونی بی مغز ها سکته مغزی نمیکنن !!؟ خوش به حالت واقعا !!!

صداتومی خوام، نه برای لطافتش، برای اینکه پشت وانت داد بزنی نمکیه!

خرج کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم……….. ولی پورو نشو !

ای کاش باران بودم، تا غبار رویت می شستم … … … خودت که سال به سال صورتت رو نمی شوری!

سیب، هلو، موز، آناناس، انجیر، پرتقال… این همه میوه… تو چرا شبیه شلغم شدی؟

: اگر دلت گرفته بیا پایین … … اگر فکر می کنی هیچ کس دوستت نداره بیا پایین … … اگر خیلی تنهایی بیا پایین … … اااااااا، یعنی اینقدر بدبختی؟!

شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

 

 

 

اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری…..دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند !

آرزو مینکم بتونی ته دل مردم را ببینی و صدای دلشون را بشنوی و به دلشون آرامش بدی درست مثل سنگ توالت

سلام میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود می بینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

ماه از زمستون میگذره . . . . خرس گنده ای مثل تو الان باید خواب باشه نه اینکه بدوه بیا اس ام اس بخونه

فوووووووووت فووووووووووت فوت فوووووت فوووووووووووووووووووووووو وووووووووت فووووت فوووووووووت فووووووووووووووووووووت فوووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووت فوت مزاحم اس ام اس ای!!

چند وقته نیومدی به خاطره نیومدنت مامانم و بابام هر شب باهم دعوا دارن! مهم نیست با چه ماشینی میای! مهم نیست با چه لباسی میای فقط بیا و این آشغال ها رو از دم خونه بردار !

گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 1,192
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,192
  • بازدید ماه : 13,649
  • بازدید سال : 87,521
  • بازدید کلی : 10,064,298
  • کدهای اختصاصی