loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 511 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

هیچ کجا هم جاییست !
همانجاییست که بی تو میشود بود . . .

 

 

 

 

 

 

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس / تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی / جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

 

 

 

 

 

 

همه ماهر شده اند !
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم !
هزاران بار . . .

 

 

 

 

 

 

پرستوی من تویی !
می آیی بهار میشوم ؛ می روی ، پاییزم
عادت کوچ را فراموش کن ، بیا و نرو !
بیا و به من کوچ کن و فصلِ مرا بهار باش تا همیشه . . .

 

 

 

 

 

 

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند
گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود
و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !

 

 

 

 

 

 

آنقدر دوست داشتنى هستى که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

 

 

 

 

 

 

در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره . . .

 

 

 

 

 

 

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی ! سکوت کنی !
فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری !
تموم که شد بغلش کنی و اروم . در گوشش بگی :
با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

 

 

 

 

 

 

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !
وقتی تو را بی همتا آفرید . . .

 

 

 

 

 

 

تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید . . .

 

 

 

 

 

 

شادی هایم هدیه به تو !
کم بودنش را بر من خرده مگیر ، این تمام سهم من از دنیاست . . .

 

 

 

 

 

 

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !

 

 

 

 

 

 

تا می رود خشک شود عرق قلبم ، دوباره نامی از تو و باز هم تب می کند قلبم . . .

 

 

 

 

 

 

ﺍﻣﺸﺐ ﮐﻢ ﺗﻮﻗﻊ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ !
ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﮐﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮐﻢ ﺣﺮﻑ ، ﻫﯿﭻ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺟﺰ ” ﺗﻮ ”

 

 

 

 

 

 

یک شب کنار چشمِ تو کافی است تا سیاهی را از تمامِ رنگ ها بیشتر دوست بدارم !

 

 

 

 

 

 

پیش از “ تو ” چیزی نبود
بعد از “ تو ” چیزی نیست
با “ تو ” اما . . .

 

 

 

 

 

 

تمام اتفاق‌های قشنگِ زندگی فقط یک بارند
آشنایی با تو
دلبستگی به تو
زندگی با تو
عزیز دل من
زبانم لال اگر تو نباشی !
نگاه کن
از همین الان واژه هایم پریشان شده اند . . .

 

 

 

 

 

 

وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر ، چشم ها را به روی هر چه کابوس است باید بست !

 

 

 

 

 

 

“ عشق ” یعنی : اختیار بدی که نابودت کند
اما
“ اعتماد ” کنی که این کار را نمی کند . . .

 

 

 

 

 

 

چای هایت را تلخ نخور !
یک بار نگاهم کن !
تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .

 

 

 

 

 

 

دلم یک فیلم بلند می خواهد !
یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار . . .

www.takpayamak.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,063
  • بازدید ماه : 13,848
  • بازدید سال : 107,294
  • بازدید کلی : 10,084,071
  • کدهای اختصاصی