loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 788 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم پ ن پ انگشتری لباسی  اگه موندی بده بخرم

خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !

 

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه محمد خودتی ؟
میگم: پَ نه پَ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره ? ، برای اطلاع از موجودی
حساب شماره ? و …
گفت زهر مار و قطع کرد !
دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق . منم پای پَ نه پَ بودم !
گفت اگه یه بار دیگه بگی پَ نه پَ ، دیگه تو این خونه نمیخوابی !
گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا ؟
گفت پَ نه پَ خونه رو عوض میکنم بزغاله

 

رفتم فست فود گارسون دختر اومده میگه غذا میل دارین ؟!
میگم پـَـــ نــه پـَـــ بشین ۲ دقیقه اومدم خودتو ببینم همش تو اشپزخونه ای!!!

 

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

 

حیف نون میره دارو خونه میگه باند میخوام
میگن باند زخم
میگه پ ن پ باند فرودگاه دارم فرود میام

 

مامانم چندتا تار مو سفید بین موهام دیده میگه ای وای موهات سفید شده!؟؟ پ ن پ چندتاشون شکسته بودن گچ گرفتمشون!!!

 

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه چیه بازم پول میخوای ؟ پ ن پ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!!!

 

مامانم پشت ایفون : می خوای بیای تو؟
من : بله مامان
(طرح مبارزه با پ ن پ گروه فرزندان صالح)

 

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش. دکتر میگه: میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش ۳طبقه بسازی

 

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟
میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش
جا نشده اینجا زدن گم نشه!

 

 

بگذار قلم را به غزل بسپارم ،
شاید گره ای باز شود از کارم ،
پرسید مگر تو هم غزل میگویی؟؟؟
گفتم پـــ نـــ پـــ فقط رباعی دارم….

 

به منشی شرکتمون میگم برو تو پروگرام فایل
میگه کامپیوترو روشن کنم ؟ :|
گفتم پـــ نه پـــ , چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن
از اونجا سعی کن وارد بشی :D

 

امروز رفتم ارایشگاه یارو میگه اومدی موهاتو کوتاه کنی
منم گفتو پ ن پ اومده قیچیتو قرض بگیرم واسه جلد کتابام

 

 

رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

 

اومدم در
یخچالو باز میکنم دنبال غذا مامانم میگه گشنته؟
پَـــ نَ پَــــ اومدم ببینم کی هی چراغ این تو رو خاموش روشن می کنه!

 

ماشینو روشن کردم راه افتادم میگه درب خودرو باز است میگم توام که فقط همینو بلدی میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای بیام واست ببندمش

 

ب بابا گفتم میخام کفش بخرم
گفت حتما پول میخای
جرأت نکردم بگم پ ن ب
گفتم آره باباجون
اونم گفت پولم کجا بود بچه
مگه من رو گنج نشستم
و بدین سان حسرت گفتن پ ن پ رو دلم موند!!!

 

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم

 

مزن برسر ناتوان دست زور…پ ن پ!بزن سنگ برسرش از راه دور!

 

رفتیم یکی از امام زاده های اطراف شهرمون.
تو امامزاره آش میدادن ما هم گرفتیم جاتون خالی خوردیمو.من رفتم زرفاشو بشورم.داشتم میشستم یهو یکی با یه قابلمه تو دستش اومد کنارم وایساد.
گفت:آب میاد؟
من :-| سرم داشت سوت میکشید.
سنش بالا بود نگفتم پ ن پ. .گفتم خوب داره میاد دیگه.
حالا از اون روز این سوال تو زهنمه که چی شد که اون سوال رو پرسید!!!

 

 

 

 

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟
میگم :پـَـَـ نَ پـَـَـــ، دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!

 

 

 

 

دارن گوسفندرو قربونی میکنن … یه آفتابه آوردن که بش آب بدن …
اومده میگه میخوان با آفتابه بش آب بدن؟!
میگم :پـَـَـ نَ پـَـَـــ، آفتابه آوردن ببرنش دستشویی استرسش از بین بره …

 

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

 

با موتور رفتم خونه دایی ام. موتورو گذاشتم بیرون با کلاه کاسکت رفتم تو. دائیم گفت با موتور اومدی؟ گفتم پ ن پ با اف ۱۴ اومدم!

 

رفتم داروخانه. پیرمرده دفترچه بیمه رو داده به مسئول داروخانه. بعد از چند دقیقه مسئول داروخانه داروهاش رو آورده پیرمرده گفت پدرجان می بری؟ پیرمرده گفت پ ن پ همین جا می خورم! بی زحمت یک نوشابه خنک و سالاد هم بیار…

 

 

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 483
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,264
  • بازدید ماه : 11,823
  • بازدید سال : 85,695
  • بازدید کلی : 10,062,472
  • کدهای اختصاصی