loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 1009 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

رفتم شیر خریدم چنان با افتخار روش نوشته با ۴ درصد چربی انگار اورانیوم ۴ درصد
غنی شده هست
واقعا این کارخونه ها در مورد خودشون چه فکری میکنن؟؟؟
شایدم در مورد ما یه فکرایی می کنن …!!! خودشونن هر چی فکر می کنن

 

یکی اومده بهم پی ام داده
دلم میخواد بمیرم ..
مرتیکه مگه من عزراییلم ….؟؟ برو بمیر …..! :D

 

بچه رو به مادرش : مامان چرا بابا کچله ؟
مادر : بخاطر اینکه بابات خیلی فکر میکنه!
بچه : پس چرا موهای تو اینقدر بلنده ؟
مادر : خفه شو !

 

از یکی پرسیدن که دوستت کجست گفت مرده!!! گفتن چه طوری؟؟ گفت تریلی از رو انگشتش رد شد گفتن چه ربطی داره @@گفت وقتی تریلی رد شد انگشتش تو دماغش بود.

 

تا حالا به کامنت هایی که زیر یه صفحه ای که مال دانلود البوم جدید یه خواننده ی نسبتا مشهوره دقت کردین؟؟
من با مطالعه ی فراوان و کسب تجربه فهمیدم که به چند دسته تقسیم میشن:
۸۰% تشکر و سپاس از صاحب سایت
۱۵% میگن مث آلبومای قبلیشه
۴% میگن بد نیس ولی البوم جدیدفلان خواننده بهتره
۱% میگن خو نامردا بذارین دوروز از در اومدن البوم جدید بدبخت بگذره بعدش بذارین واسه دانلود:-D
لازم به ذکره گروه اخر قابل حذفه و در این صورت درصدش به طورمساوی بین بقیه ی گروها تقسیم میشه …!!!!!!!

 

حیف نون بچه اش رو سوار خر می کنه، میگه: گوشای عمو رو بگیر نیفتی :) )

 

اخرش ما نفهمیدیم تو رو بوسی کردن باید دوتا بوس کنیم یا سه تا
لامصب خیلی شرایط سختیه یهو میخوای سه تا بوس کنی طرفو ، اون دوتا بوس میکنه جا خالی میده وسط جمع ضایع میشی

 

یکی از فانتزیام اینه که مو هام فر باشه غذا بذارم توش که بپزه!!!!!

 

تریاکیه داشته الفبادرس میداده میگه:بچه هابگین انف.بچه هامیگن انف.میگه نه بابابگین انف دوباره بچه هامیگن انف!یاروشاکی میشه میگه:ای بابا!من میگم انف شمانگین انف بگین انف

 

 

 

 

معلم:نفت خیزترین نقطه کجاست؟
دانش اموز:اقااجازه دکان حسن اقانفتی!!!

 

دوست دختر غضنفر بهش میگه: غضی جون یه چیزی بگو قلبم وایسه…
غضنفر بعد از اندکی تامل:
‘داداشت پشت سرته’ :-)

 

خاله شادونه هم نشدیم روزی یه دست لباس بپوشیم

 

تو ترافیک بودم، سرم درد میکرد گذاشته بودم رو فرمون، آقا دیدم یکی چنان میکوبه به شیشه ماشین، گرخیدم نیگاش کردم یه پســرٍ ۲۵ساله میخورد بهش ، شیشه رو دادم پایین، بلــــــــــــــــــــه؟؟؟
پسرٍ؛ آقا پســـر، جونٍ خانومت به من پول بده!
من؛ خودت میگی آقا پسـر!! خانوم ندارم!
پسرٍ؛ جونٍ خواهـــــرت!
من؛ خواهـــــــــــرم ندارم!
پسرٍ؛ جونٍ دوس دختـــــرات!
من؛ من هررو صدقه میدم دوس دخترام سر به تنشون نباشه! به قیافت نمیاد گـــدا باشی گل پســــر! یه پنجی بهش دادم!
پسرٍ پولُ گرفته میگه؛ حرفٍ دهنتو بفـــهم! من گدا نیستم صدقه هم نمیگیرم! رف سراغٍ یه ماشینٍ دیگه!
یکی منو روشـــن کنه، اینی که گرف درد بود؟؟
یعــنی بیمارٍ عــــزتٍ نفسش شدم!!
خودمون بهشون رو دادیــــــــــــــمااااا! به قرآن!

 

لا مصب این هندزفریه چه گره هایی میخوره،دارم ورش میدارم باهاش کار کنم ی دفعه میبینم در جا ده تا گره میخوره باید نیم ساعت بازش کنیم،عجب گیری افتادیماااااا

 

دیروز رفته بودم بانک.خیلی شلوغ بود. جای نشستن نبود. یه پیر مرد نشسته بود داشت توی یه زونکن فیش حقوقیشو پیدا میکرد. یه مرد میانسال اومد بهش گفت: دنبال فیشت میگردی؟ گفت:آره گفت:بلند شو بده من برات پیدا کنم..
پیرمرده گفت:من نمی تونم وایسم ،همونجا وایسا و پیدا کن..
مرده گفت:نمیشه که، هم بشینی هم من برات پیدا کنم؟؟؟!!
خلاصه گشت و گشت فیش خودشو پیدا کرد، زونکن رو داد به پیرمرده گفت:حالا تا صبح بگرد تا پیدا کنی….!
پیرمرده قاطی کرد گفت:من اگه چشمام می دید که به تو نمی گفتم عوضی..
مرده رفت تا در بانک دوباره برگشت. گفت به ترتیب حروف الفباس، عوضی هم خودتی…!
پیرمرده گفت:برو بابا داهاتی و بووووووووووق…..
انقد دلم سوخت …
یعنی ملت تو این شرایط تحریم بدجور با هم مهربون شدنا….آدم لذت میبره..

 

گربه هم نشیدم عطسه کنیم دخترا بگن قلبونت بلم عجیجم!!! والا

 

دختر داییم بهم اس داده عید قربان به بعد موکول شد صرفا جهت روحیه کاذب دادن به گوسفندان برو خوش باش….
منم کوتاه نیومدم گفتم تو بیشتر خوش باش چون مجبور میشم آخر نمیذارم بترشی…
با حالت به ظاهر عصبانی اومده خونمون میگه ایمان میکشمت….
حالا تو دلش عروسیه… منم تو دلم گفتم دلت به حرف من خوش کن واسه رشدت خوبه
این هم شد طرح روحیه دهی به گوسفندان دختر نما!!چطور بود بازی شطرنج؟

 

من یه گیم تو گوشی دارم مخصوص توالته.
شماهام مثل منین یا من فقط اینجوریم؟

 

دقت کردی دقیقا غذایی که خوشت میاد،برات ضرر داره؟؟؟من تویه این مورد خیلی ضدحال خوردم…

 

بچه دونگی یک سوم من سن داره داره عروسی می کنه!!!
همسن های ما نوه دارن!!!
من چی؟!!
تو چی!!!؟
او چی؟!!!
ایشان چی!!!؟
شما چی؟؟!!!

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 206
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 12,639
  • بازدید سال : 86,511
  • بازدید کلی : 10,063,288
  • کدهای اختصاصی