loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 700 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

هیچ چیز مثل خاک و آغوش سجاده نیست…
وقتی
دلت
هوای
خدا
م
ی
ک
ن
د

 

آرام باش،
توکل کن،
تفکر کن،
آستینها را بالا بزن،
آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده اند

 

جز تو…
با هر که حرف زدم
صدایم رانشنید

 

مگر از زندگی چه می خواهید که در خدایی خدا یافت نمی شود؟؟؟

 

خدایا دنیا را به کسانی بده که دوست دارند.من تو را دوست دارم.

 

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز،میکشم ناز یکى تا به همه ناز کنم

 

اندیشیده ام چه بسا خداوند هر گره ای که در کارم می اندازد همچون گره قالی باشد که در نهایت نقشی خوش برآید

 

ز خدا پرسیدم:خدایا چه چیزی تو را ناراحت میکند؟خداوند فرمود:هر وقت بنده ای با من سخن میگوید چنان به حرف های او گوش میدهم که گویی به جز او بنده دیگری ندارم ولی او چنان سخن میگوید که گویی من خدای همه هستم جز او

 

خداوندا ! مرا شایسته آن کن تا آن را بسازم که تو میستایی و بمانم برای ساختن و نسازم برای ماندن
آنجا که ظلمت است نور سازم
آنجا که اندوه است شادى
آنجا که دروغ است صداقت
و بالأخره آنجا که تردید است ایمان به تو را

 

الهی !
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی. کس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در، که جز این خانه مرا نیست پناهی

 

چه ” بی حساب ” می بخشی و چه ” با حساب “ تسبیح ات می گویم .
۳۳ مرتبه سبحان الله ، ۳۴ مرتبه الله اکبر ، ۳۳ مرتبه الحمدلله

 

خدایا مارا ببخش، به خاطر همه درهایی که زدیم و خانه تو نبود….

 

کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد پروردگار بزرگ ترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد. حضرت زهرا (س)

 

خدای من
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،
تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم،
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغتآمدم ،
اما…
اما…
تو در من چه دیدی که به من وفادار ماندی…؟؟

 

 

 

 

او ضمیر مفرد غایب نیست او همه دنیای من است…

تا حالا به این توجه کردی که خدا میتونه مچتو بگیره ولی دستتو میگیره؟!!!!!!!!!!!

 

خدایا خیلی سخته وقتی که باید بین عشقت و اعتقادت یکی رو انتخاب کنی!

 

خدایا این روزها که تمام شود می آیم و دست میزارم و روی شانه ات و میگویم:
جنبه رو حال کردی؟

 

همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد
و او کسی نیست غیر از خدا . . .

 

باران میباردبه حرمت کداممان نمیدانم!
من همین قدرمیدانم باران صدای پای اجابت است
خدا باهمه جبروتش دارد ناز میخردنیاز پس می دهد

 

الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
آمین

 

میگن پنجره ی دل آدمای مهربون رو به خدا باز میشه ، از اون پنجره من رو هم دعا کن .

 

هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم
دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم !
به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه !
پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار

 

خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه
دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ،
درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی !

 

” خدایا مرا فهم ده تا متوقع نباشم که دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند ”

 

آرامش چیست؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به آینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا
لحظه هایت سرشار از بوی خدا …

 

خدایا!خیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو اینجای زندگی دلم خیلی گرفته!

 

جاده های زندگی را خدا هموار می کند
کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست …

 

اجـــــــازه خدا؟؟
می شه من ورقـــــــه مو بدم؟
می دونم وقت امتــــــــــــ حان تموم نشده
ولی من دیگـــه خسته شدم

 

خدایا
آن قدر برپای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است
که سر به دامان دیگری نسپاریم . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 240
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 465
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 18,390
  • بازدید سال : 92,262
  • بازدید کلی : 10,069,039
  • کدهای اختصاصی